Sunday, July 12, 2009

Cu cipicii prin Marrakech

De cand sunt in Marrakech, am facut o adevarata pasiune pentru...cipiceii marocani.


Lucrati manual, dintr-o piele extrem de moale,


împodobiti cu paiete,


papuceii traditionali marocani au devenit o fascinatie pentru turisti. 


Ba mai mult, nu mica mi-a fost surpriza de a vedea faimosii baboushi in vitrinele chic ale unor magazine din Paris sau Londra.

Poate mai putin chic, taraba lui Sidi Abdu, ascunsa undeva in bazarul din Marrakech, ramane adresa mea preferata. 


Pentru ca Sidi Abdu stie sa-mi confectioneze cipiceii pe masura si dupa bunul meu plac. Si pentru ca in taraba lui Sidi Abdu am gustat poate cel mai bun ceai de menta din Marrakech. Fiind un comerciant innascut, Sidi Abdu isi alinta intotdeauna clientii cu un ceai de menta si o prajitura de migdale.

PS: Daca doriti baboushi marocani, puteti sa trimiteti comanda: 
office@essenceboheme.com


3 comments:

dyanna said...

Ce frumosi sant...Cred ca sant si foarte comozi.

laura said...

Si mie mi-au placut enorm de mult. Sunt asa "dreamy", exotici si diferiti de ce purtam noi...

Insa astept si alte noutati din Marrakech, povestirile tale sunt foarte interesante si placute.

aloe said...

ce culori si ce modele superbe..wooww...merita purtati